Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

tisdag, mars 31, 2009

hemma hos fortsätter....

De har ganska nyss renoverat badrummer och där har hon fått en lång bänk
med draperi som döljer tvättmaskin och förvaring.
Allt är målat vitt med några detaljer i svart och här en spegel i guld.
Bänken är ju så lätt att förändra, enkelt att byta ut de man vill ha framme och visa.
Det stora keramikfatet ser ju ut som ett stort tvättfat.....
Fönstret är så där härligt djupt och där står det en söt porslinsdosa på fötter.
Några gamla broscher får också ligga framme.
Jag tar er med dit en annan dag... till huset på Backen med hjärtat i nocken.
Grattis Ulla på din födelsedag i dag,
kommer på lördag med paket och sjunger!
Avslutar med någonting tänkvärt......
Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan och förstånd att se skillnaden!
*Reinhold Neibuhr*

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack, vännen för gratulationerna.
Stora kramar från syster Ulla, du är ju en otrolig fotograf, men vad jag tyckte att jag hade lite saker på bänken i badrummet...........tur du kom förbi o fotade, måste bli en ändring där, får se vad det blir.