Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

söndag, maj 03, 2009


Detta var vad vi gjorde förra sommaren 10 ton grus som skulle skottas
ut åååå vad jag är glad att vi inte behöver göra det igen!
Det höll aldrig på att ta slut, inte klokt.....

Det är fint väder idag igen barnen har fått studsmattan på plats
och alla vintersaker har tagits bort.
Jag har till och med legat på spikmattan en stund i solen det var skönt!
Fast inte vet jag om det är så varmt att man kan gå i bikini
som en av våra grannar gjort idag!
Jag har varit ledig hela helgen och tvättmaskinen har gått varm.
Kan ni fatta så mycket vinterkläder man har som barnfamilj?
Två ombyten med skoterkläder, två par vinterskor,
underställ och vantar.
Har man då två barn så blir det ju x 2.........
Men nu är det avklarat, jag ska bara hitta en plats åt alla saker...
-SUCK!!
Ha en bra vecka!

4 kommentarer:

Vit Spets sa...

Hej Marith!
Nej, ingen bikini än inte ;-)
Här har vi oxå städat bort alla vinterkläder, först rensat & tvättat för nu är det verkligen vår!

Jag har jobbat hela helgen men på tisdag är jag ledig & skall åka till blomsterlandet, måste införskaffa lite blomster ;-)

Ha en trevlig söndagskväll
//Siv

Nettan sa...

Hej Marith! ..då vet vi vad vi har framför oss, phu..ligger en jättehög med grus här som skall skottas å plattor ska läggas..kommer antagligen att ta sin lilla tid! Jag ä ju såå otålig å vill gärna att allt skall bli klart på en gng!;-)
Kram Nettan

Handplockat sa...

Hej hopp
jag har suttit i kinne oc hdet var nog imponerande bikinin får vänta tre veckor till för dååå skaa vi på semester jiiipiiii

gla jag blir då du kikar in ofta

kramen

jennie w sa...

Bytardagar vore en supergrej, vi syns.