Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

fredag, maj 01, 2009

Magiska sol.....


Kolla vilka häftiga bilder jag tog i går eftermiddag
när solen slog in genom fönstret jag hann precis ta dem
så var ögonblicket förbi.
Strålande väder har det varit idag oxå och det verkar riktigt
lovande för morgondagen med så nu kommer det en tid av
påtande och krattande.
Så ha tålamod där ute i blogglandia har jag inte lagt
in ett nytt inlägg så arbetar jag på det....
Hoppas ni haft en trevlig valborg i det vackra vädret.
Vi var hos min mamma och pappa det är liksom tradition.
Alterälven brusade, Storspoven "drillade" och myrorna hade
trampat upp sin sedvanliga myrstig...... passa sig den som råkar
stå i den med lågskor för då får man sjunga .....
"Har du myror i brallan sluta va en sur en och kom ut i naturen"
Hihi... jag känner mig lite som Ronja Rövardotter skulle nästan
kunna skrika ett våååårskrik...
-Aaaaaaaaaaaaaa!!
Tills nästa gång ha det underbart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för igår,vackert väder o mätt i magen. Gillar inte ödlor.........
Kram Ulla

Anonym sa...

Verkligen läckra bilder som du lyckades fota...och vilket härligt väder vi har haft. här har det påtats i trädgården men en massa mys har det även hunnits med. Hur är det med din axel? Blir det nå bättre?

Ha en fortsatt skön helg
Kram Pernilla