Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

torsdag, juli 29, 2010

Hallå mina fina, så kul att så många vill vara med och tävla och för er som inte
hunnit det än så har ni tid kvar fram till 1 augusti.

Vet ni vad... jo, ytterligare ett fynd ska jag visa er och nu måste ni ha fantasin redo.

Föreställ er denna underbara lampa i min hall som går i svart/vitt.

Tänkte hänga den i fönstret vid dörren...
Ja, jag har ju bara kommit så
långt som att fantisera & planera så ni måste
hålla er till tåls ett tag.... sorry!
Då var det helg igen och i stan ekar det av dunkande musik från
PiteDansar&Ler... festival i tre dagar för den som orkar nattsudda!
Känner mig lite gammal nästan... men glad att det inte är jag som
vaknar med huvudvärk efter en partynatt på stan!
Nä, jag ska på IKEA och köpa mig ny matservis!!
Ha en skön helg & ta hand om er!!

3 kommentarer:

Country Hill sa...

oh vilkrn läcker lampa kommer att passa perfekt i hallen.
Vad spännande med ny servis hoppas vi får se vad det blev.
Ha det gott vännen!
Kram lena

Anonym sa...

Tjusig lampa var fann du den? Kram Ulla

vardagsvitt sa...

Halloj Ulla
i badhusparken för två helger sedan visst är den fin...
Kram Kram