Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

tisdag, oktober 26, 2010

Hej mina fina!
Jag har inte gått upp i rök utan som vanligt räcker tiden inte till.
Min TO-DO-LIST är sååå lång så lång!
Jag hoppas iaf att ni andra har tid att njuta av allt det fina som hösten har att erbjuda.
Har varit i stugan i skogen i helgen och jag fick med mig lite djupfryst mossa
för jag bara måste göra mig en mosskrans....
Har ni varit in hos Pernilla Huset mitt i byn & sett hennes jätte vackra krans?
Om inte klicka här!!
Har man inte inspiration så får man -GARANTERAT!!
Den är stor, tjock och helt fantastisk vacker!!
Varmaste kramen till er alla som är in här och lämnar
fina kommentarer ni är så otroligt gulliga!

6 kommentarer:

Country Hill sa...

Hej Marith!
Känner likadant tiden räcker liksom inte till, tänk det är redan november på måndag.
Ha det gott!
Kram Lena

Anonym sa...

Hej, var på stan idag,tappade lappen på storleken på dina barn,måste få nya uppgifter. Då jag kom hem sen tog jag fram en stek ur frysen, tappade sen på stortån aj, aj, aj! Så nu är min tå stor o öm, hoppas jag kommer i ett par skor i morgon annars får jag gå barfota på jobbet............, kram Ulla

Jenny sa...

Hej Marith!
Håller med, känns som tiden inte riktigt räcker till..veckorna bara rusar fram!

Ha det gott Vännen o sköt om dig!

Kraam Jenny

vardagsvitt sa...

Åh stackars systeryster Ulla hoppas tån är bättre!!
LEDIG HELG!!
Gissa om det blir skönt, Peter däremot har vitvarumässa så han tillbringar tiden på Coop.
Kanske vi ses under helgen
Kram Marith

Mycket annat & lite betong sa...

Tiden räcker inte till här heller, det är så mycket som ska göras innan vintern. T ex kransar och plantering vid ytterdörren. Hos dig fick jag inspiration i alla fall!

Trevlig kväll!
Agneta

Kamomilla sa...

Kul i alla fall med ett livstecken! :)