Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

onsdag, oktober 13, 2010

Nu har jag nog bestämt mig för det vita kaklet.
Gissa om jag blev besviken när jag fick se ett prov av det svarta...
grådassigt var det och besvikelsen är ett faktum!!
Nu kommer bara mitt nästa problem var börjar köket
eller kanske var slutar vardagsrummet?
Vet inte ens hur jag ska förklara hur det ser ut, måste klura på det.
Så jag ber att få återkomma med det, men ni som varit hos mig vet ju hur det ser ut.
Jag har iaf försökt göra lite höstfint på altan och istället för pelargonierna
så har jag satt små söta granar med mossa i krukorna.
Så nu pryder dessa krukor mitt fönster...


En härligt krispig höstkram till er alla för alla fina kommentarer
som ni lämnar
jag blir såååå glad över att ni finns!!

15 kommentarer:

Country Hill sa...

Hej Du goa!
Tror nog också på det vita.
Men oj så fint Du gjort på altanen ser nästan ut som om Du förberett Dig inför den nalkande julen, toppensnyggt!
Ha det gott vännen!
Kram lena

Anonym sa...

Jaha! Nu börjas det,det här att det är krispigt ute. Om det tycker jag inte. Fast det e som fint när man får vara inne i stugvärmen. En sak jag tycker om som är krispig är ju vattenkastanjer. Mums.
Min man G byter just till vinterdäck på min bil så vi kan åka säkert till jobbet imorgon. Kram å gonatt syns imorgon. Åskrås

Anonym sa...

Oj, hur hinner du allt, det blev höstigt o fint. Kram Ulla

Gårdsromantik sa...

Så sött med granarna!

Men du - vilka massor med snö det kom idag :-(

Kram Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

Anna-Lena sa...

Halloj!

Jag tror att det kommer att bli jättefint med det vita kaklet! Vad fint det var med dina minigranar. Det är kanske dags för en sväng till skogen.

En fin helg önskar jag dig!

Höst eller vinterkramar (hihi...) Anna-Lena

Stina sa...

Så fint du har gjort. Härliga bilder.:-) Kram Stina

Kamomilla sa...

Jättesöta små granar. vad fint du fixat!

Jenny sa...

Hej Marith!
Kommer bli jättesnyggt med det vita kaklet:)

Vad fint du höstpyntat!

Ha nu en mysig tjejhelg med massor av fniss, hihi! ;)

Kraam Jenny

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Vilka underbara höstbilder!

Kram från Australien♥

Huset vid ån sa...

Hej!
Vad fint o mysigt du har gjort med granarna i dom slitna krukorna!

Kul att du ville delta i min lilla utlottning också....

Hoppas att du får njuta av en fin söndag!

Många Kramar Therese

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är jättefint med smågranar, nu blev jag sugen på och gå till skogen. Brukar finnas små fina i dikena på vår skogsväg, där får dom ju ändå inte växa. Jättefint med bären och träbiten.
Kramar
AnnaMaria

Huset vid ån sa...

Hallå vännen!
Hoppas att du har bättre höstväder än mig....

Här är det så grått o mörkt idag!
jag håller tummarna för bättre väder imorgon för då bär det iväg till Stockholm på shopping!

Lycka till med nya köket!

Må så gott!
Kram Therese

Huset vid ån sa...

Kikar in o önskar dig en trevlig o sköön lördagskväll!

Kram Therese

Anonym sa...

Det blev ett klokt val, vitt kakel är ju tidslöst....
Så härligt vintrigt du har gjort på altanen, jag blev riktigt sugen på att bege mig ut iskogen och hitta lite mer material för att kunna pynta här hemma.

Ha en trevlig vecka
Kram Pernilla

Huset vid ån sa...

Hallå vännen!
Hoppas att du haft en bra helg!
Här har det gått i en rasande fart som vanligt....
När fredagen kommer känns det så skönt! Lördagen försvinner när vi åker på dans med Wilma till Örebro och på söndagen får man ställa in sig på en ny vecka!

Vart tar tiden vägen? Fniss....

Hoppas att du får en fin höstvecka!

Kram Therese