Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

måndag, september 08, 2014

Hem i svart & vitt

När man städat bjuder det liksom in till att ta fram
kameran och fotografera, ni vet när det mesta ligger
på rätt plats och man ler lite och tänker att det inte ser så tokigt ut.
 
Gissar att vi liksom många andra har bara några saker som ska
fixas & som av någon anledning bara inte blir av.
Lister
Lite målning
Ja, jag har bara en dörrknopp på tvbänken *ler*
Å minst 100saker till som förmodligen bara jag ser och vet om...


 
Köket från två håll.


 
Tvrum, kammare... alldeles för litet för att kallas vardagsrum
men här ser vi tv iallafall.

 
Hallen från köket sett & bilden nedan mot köket.

 
Jaha då har ni fått en liten titt hos mig och mitt vardagsvita hem.
 
Ha en härlig start på veckan!!
 
Kram Marith
 


1 kommentar:

Anneli sa...

Kul att du visade ditt hem!
Gillar jag som är sååå nyfiken på hur andra har det.................
Tycker du har jättefint, helt i min smak.
Den svarta soffan i köket var något alldeles extra, så vacker!

Ha en fin dag,
kram Anneli