Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

torsdag, juli 30, 2015

Ernst


Älskar Ernst och får ofta försvara mig hur i allsin dar jag kan sitta och 
titta på den barfota svamliga karln som tror han är nåt speciellt.... 
Vet ni vad jag svara då?
- Ni är bara avundsjuka på honom!!!

( helt säker att många skulle behöva det)

För mig är han en riktig inspirationskälla och även om jag inte gillar allt han gör och
 inte heller tror att han gör precis allt själv så inger han ett lugn som jag behöver!! 
Så att tre små söta glasrör iform av vaser som ska passa i ljusstakar 
(eller vart man nu vill ha dem)
 fick följa med mig hem från semestern i 
Härjedalen var nästan självklart!! *ler*
Ha en härlig torsdagskväll!! 
Glöm inte Ernst kl 20:00 ;-)
Kram Marith 

Inga kommentarer: