Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

onsdag, juli 29, 2015

Pressglas

Sommarloppisar är så himla mysiga att gå runt på inte alls lika stressande 
som alla stora loppisar i sporthallar under vintern. 
Jag scannar borden med min fyndarradar, hoppar över alla
 nymodigheter, leksaker & Tupperwareburkar... 
Behöver ABSOLUT INGENTING men va fasen vem kan motstå 6st underbara
 pressglasassietter för 20:- 
Ja inte jag iallafall, dessutom äger jag inga tårtfat (om jag nu ska försvara mig) 


Hoppas Ni kan ta vara på de solstrålar som visar sig och kanske hamnar på 
någon liten loppis där just det där fyndet Ni hoppas på helt plötsligt finns!!

Kram Marith k

1 kommentar:

Änglarum sa...

Hej hej!hittade hit via Hanna med blommor i fönstret :) kul när man kan fynda..svårt att motstå :) skall kika runt lite hos dig..kram Jessica