Detta är en blogg om alla nyanser i livet.

Ingenting är svart eller vitt utan allt är en blandning... Vardagsvitt!

,

torsdag, augusti 28, 2014

Mossig stol!


Har så länge tänkt att jag måste bara testa att omvandla en gammal stol till trädgårdssmycke. 
I helgen var vi i stugan och jag har länge sneglat på fn gammal stol som svärfar haft i vedboden...
Joho, det var bara att ta den!
- såga ut ett hål i sitsen?
-Ja jag ska sänka ner en kruka så jag kan plantera!!

Jaha, tänk er nu att ni befinner er mitt i skogen i en liiiiite by minst 10 mil åt nåt håll till ev. affär där blommor kan köpas... Ja då får man ju använda skogens olika strukturer bland blad och grenar och mossa så klart. 

Så här blev min variant iaf!



Ta vara på hösten och naturen ni som har möjlighet!!

                                 Kram Marith 

Inga kommentarer: